torsdag, desember 14, 2006

Idag - Torsdag 14. Desember

Tenkte, nå må jeg skrive i bloggen min igjen, stakar, den føler seg så ensom.
Jeg tenkte å nevne det som har stått på planen idag. nemlig historie lesing...

Idag er det vekst, velferd og velstand i Norge i etterkrigstiden som står på planen!
Begynner å bli litt lei, så da tenkte jeg på bloggen, jeg skrollet nedover og fant ut at sist jeg hadde historie var det visst bloggen jeg vendte til utover kvelden da også. Har vel noe med det å skrive historie da eller noe! :)

Men, så tenkte jeg å informere dere få blogglesere at jeg er ikke så flink på dette, så er ikke så bra layout, og klarer ikke legge ut bilde r og linker og slikt, men somler meg sikkert til det snart en gang..
Nå skal det sies at det er endel kunnskaper som står i kø som jeg ønsker å lære meg.. Gitaren står fortsatt i hjørnet.
Tar det ikke så tungt, jeg har jo fortsatt diskman, siden jeg ikke har somlet meg til å fikse Ipod, og trives godt med å være litt, kan man si retro? gammeldags er det vel mer...

Jaja, nok om det..

Det er vel dagen min, lesing, soving, musikk (funnet masse barnesanger, blant annet fragglene!) og mat, ikke minst de gode melkesjokoladekulene som bare finne i julen!! tror det kommer en juleblogg snart!

Så til neste gang kan dere tenke på at det var i 1960 årene at det ble vanlig og populært og dra på camping! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehehe...love it :o) Morsomt innlegg..og jeg skal huske det med camping i 1960 årene :o)

Du må si ifra om du trenger hjelp med layout og slikt..det er egentlig ganske enkelt..jeg er ikke datanørd, men jeg får det til :o) hehe..spess nå som bloger har blitt kjøpt opp av google så er det faktisk MYE enklere :o)

Klemmer to u!

Anonym sa...

hvorfor kommer de ikke opp at du har comment på denne? hos meg står det 0, og det er jo 2!!! gosh..

vibeke sa...

tar gjerne imot hjelp.. må si jeg ikke har prioritert å sette meg inn i det men! er lettere hvis noen er der å hjelper, mye hyggeligere! (hos meg står det to comments nå.. evt tre etter denne...)