søndag, januar 21, 2007

God Januar-søndagskveld!

Og der kom sneen! :) - Vibeke ser på sneen, den har jo kommet et par ganger før i år, og etter å ha prøvd å være litt ute i dette være må hun konkuldere med at - ja, hun må kjøpe ny jakke og nye sko. Dette går nok ikke bra i lengden. Så da er det bare å håpe at det fortsatt er salg! Tips; pass på å kjøpe vinterklær litt før den kommer_ for face it (evt fjes det!! ) snøen og kulden kommer hvert år, selvom det bare er for en liten periode! :)

Ellers, må jeg vel nevne den fine munnen min! Den har vært så heldig at den fikk ta en tur til tannlegen her forleden! Så da er to av visdomstennene borte! Og, de var ikke kommet frem enda før jeg tok den, så måtte en liten, kan vel kalle det operasjon til! Min først operasjon skjedde i munnen min! spennende det der! Så, trenger noen hjelp til å velge hvilken suppetype de skal ha, så er det bare å ringe!

1 kommentar:

Karen sa...

God bedring med visdomstenner:)
jeg har så stort tro på dere i knatten-komitéen ass, vibeke! Det blir så bra!