onsdag, februar 21, 2007

Vinterferie

Nå er vi midt i vinterfeiren for de som har det!
Ble ikke så mye ferie på meg denne gangen. Men det er kanskje en bra teeser på at jeg ikke får vinterferie mer på denne måten! Siste året på skolebenken, studier neste!
Ser frem til videre... Akkurat nå kan jeg si jeg står litt på stedet hvil.. Kommer liksom ingen vei, men passer på at jeg ikke går bakover. Et skritt bakover i dette været, og du sklir ned hele bakken!
Men alikevel, oppi alt man gjør, ser man jo masse bra ting komme på plass! Knatten brosjyre og plakat er nesten i boks. Russebussen er snart på vei til verksted. Boken til skolen er snart lest igjennom. Og jeg har endelig hatt tid til å bli med mammaen min!

Så vil si til alle dere der ute:
Jeg var på cafè forleden dag, alene, ventet på neste avtale og måtte jo ha en kaffe, der satt jeg, tok litt telefoner og ordnet. Så var jeg liksom ferdig, og hadde ikke mye å gjøre. Ingen ledige aviser var der heller. Så jeg fant ut at jeg skulle tegne!
Balsam for sjelen.. Virkelig, man tenker kanskje, jeg kan jo ikke tegne. Tro meg, dere leser om en person som ikke kan tegne, (det var opptil flere fyrstikkmennesker i tegningen).
Men, prøv det, selvom dere ikke liker å tegne. Men alle trenger litt tid for seg selv, slappe av og la tankene fly. Dette er en måte å gjøre det på! :)

Vibeke - sometimes you only need one..

Ingen kommentarer: