tirsdag, februar 27, 2007

God morgen

Nå er det 27 Februar, og klokken er 07.00
Tenkte å skrive en liten blogg. Veldig merkelig tidsounkt å skrive en blogg på tenker du kanskje.
Det må jeg si jeg også syntes. Jeg fikk nemlig ikke sove inatt, og det lille jeg fikk sove var bare mareritt. Så, når jeg kom litt tilstede i verden ti på seks, og var bare redd for å sovne igjen. Pluss at det bare var en halvtime til jeg skulle stå opp.. Så da sto jeg bare opp, tok ting med ro. Og nå er jeg nesten ferdig og bussen går om en halvtime. Men litt glad, for rekker kaffe, det er sjelden kost for meg om morgnen!

Ellers kan vi jo nevne at skolen har startet opp etter ferien, og alt er helt tilbake til det vanlige!

JO, Joachim, Gard og jeg var å så første gjennomgang av fossrevyen, må nesten ha litt reklame for det, for den ser ut til å bli veldig veldig bra! Lo masse, og det på første gjennomgang. Og, skal sies, ble vettskremt av det ene nummeret!

TIlslutt vil jeg si dere:
KOM PÅ KNATTEN 2007!! Dato: 30 Juli-4 August!!
Gå inn på www.knatten.com for mer info (den blir oppdatert snart, da må dere hvertfall gå inn) Ellers er det masse brosjyrer som nå er ute å går, og plakater. Pr stunts kommer i jevne mellomrom!

Da er dere bare å si god morgen til alle, håper dette blir en strålende dag for alle!

2 kommentarer:

LemonTree sa...

hørte om turen til fossrevyen!! gleder meg til å se deg selv nå på fredag!!! weeee...

kommer seffern på knattten!!

masse nuss!

Karen sa...

Om jeg skal på Knatten!! Gleder meg masse! Håper du har det bra, og at du ikke har sånne netter så veldig ofte.. stor klem:)